Најчесто поставувани прашања

Кои се начините на плаќање на веб-продавницата?

Опции за плаќање:

- готовина при достава (само
готовина при подигање на пакетот)

Кои се трошоците и времето на испорака?

Трошоците за испорака се додаваат во последниот чекор во кошничката при креирање
на нарачката.

 

Вообичаеното време за испорака АД Пошта на Северна Македонија е 3 -7 работни денови. Трошоците за пакување и испраќање преку АД Пошта на Северна Македонија е 150 ден.

 

Проверете го условот за бесплатна достава овде.

Како можам да користам промотивен код?

Во вториот чекор, има поле во
кошничката каде што треба да го внесете промотивниот код. По внесувањето, веднаш до полето ќе се појави порака за успешно внесување на промотивниот код.

 

Во кошничката може да се
внесе само еден промотивен код. Во случај на внесување неколку шифри по ред,
веб-продавницата ќе го прифати само последниот успешно внесен промотивен код.

 

Доколку промотивниот код се
однесува на дополнителен подарок при купувањето, пред да ја внесете шифрата, наведениот производ мора веќе да се наоѓа во кошничката. Откако ќе го внесете промотивниот код, неговата цена ќе стане 0 ден.

Како можам да го следам мојот пакет?

Откако ќе биде обработена
нарачката и пакетот ќе биде примен од службата за испорака, ќе добиете известување преку е-пошта, апликацијата Viber или СМС со линк кој ви овозможува
да ја следите пратката.

Кои се условите за враќање или замена?

Согласно член 127 од Законот за заштита на потрошувачите („Службен весник на РСМ “, бр. 236 од 7.11.2022 ) Купувачот
има право на повлекување од договорот на далечина или од договорот вон деловните простории, во рок од 14 дена, без притоа да даде причина или
образложение за повлекувањето од договорот.

Согласно член 133 од Законот за заштита на потрошувачите („Службен весник на РСМ “, бр. 236 од 7.11.2022 ) правото на повлекување од договорот на далечина е исклучено доколку станува збор за набавка на оригинално затворени стоки што не се погодни за враќање поради хигиенски причини или
заштитата на здравјето, а се отворени по испораката, освен во следниве случаи:

• доколку е испорачана стока што клиентот не ја нарачал

• доколку е испорачана стока  со поминат рок

• доколку испорачаната стока има недостаток или видлива штета што не настанала при транспортот.

Продавачот нема обврска да го врати назад производот кој бил оштетен или користен по неговото преземање од страна на Купувачот и нема обврска да ја врати платената куповна
цена.

Потребно е да се пополни и
испрати Образецот за еднострано раскинување на договорот електронски или во
пакет. Формуларот мора да се пополни правилно.

 

Парите за вратените производи
ќе бидат уплатени на кредитната картичка со која е купена стоката. Доколку
плаќањето е извршено со готовина при испорака, неопходно е да се наведат
деталите за сметката на која ќе се изврши рефундирањето во наведениот Образец.

 

Клиентот ги сноси трошоците
за враќање на производите на адресата на веб-продавницата Yves Rocher на Натхалие
ДООЕЛ Скопје.

 

Ве молиме не испраќајте
пакети со откупнина бидејќи нема да можеме да ги превземеме.

Како можам да го дознаам мојот единствен број на Програмата за лојалност?

Единствениот број на Програмата за лојалност може да го дознаете:

- на сметката при купување во
продавница или на веб-продавница

- на веб-продавницата во
делот „Мој профил“

- во продавница во City Mall кај консултантот за убавина

- со повик за поддршка на
корисници на 02/3216-416

- по е-пошта на адресата naracki@yves-rocher.mk

Јас не сум член на Програмата за лојалност. Како можам да станам член?

Постојат два начина:

1. Кога купувате во продавницата, нашите консултанти за убавина ќе ве прашаат дали сте во Програмата за лојалност. Ако сеуште не сте, но сакате да бидете, кажете го тоа и за неколку мига ќе станете наш верен член!

2. Кога се регистрирате на веб-продавницата, автоматски влегувате во Програмата за
лојалност.

Псст!
Подготвивме подарок за добредојде за сите нови членови на Програмата за
лојалност. ;)

Како можам да знам дали собирам поени во Програмата за лојалност и на веб-продавницата и во продавницата?

1. „До сега купував производи на Yves Rocher во продавницата во City Mall и собирав поени и добивав
поволности заедно со купувањата. Сакам да продолжам со истото темпо, но сакам да пазарувам преку веб продавницата."

Одлични вести за вас! Сите
клиенти кои имале стара картичка за лојалност се автоматски префрлени во новата Програма за лојалност во која се собираат поени во продавницата во City
Mall и преку веб-продавницата, според новиот принцип, за кој може да дознаете повеќе овде. Доколку не сакате да купувате преку веб-продавницата, нема проблем, продолжете да
уживате во придобивките од Програмата за лојалност само во продавницата, како и досега.

 

2. „До сега купував само преку веб продавницата, никогаш во продавницата
во City Mall. Не сум учествувал во Програмата за лојалност. Не планирам
да пазарувам во продавницата во City
Mall “.

 До јануари 2023 година, за
жал, немаше Програма за лојалност на веб-продавницата. Но, еве одлична вест за
вас! Овде можете да прочитате сè за новата Програма за лојалност и да уживате
во нејзините придобивки. Со првото купување на веб-продавницата, автоматски
влегувате во Програмата за лојалност.

3. "Купувам и во продавницата во City Mall и преку веб продавницата . Одлично е што отсега можам да собирам и користам поени каде сакам!"

Се согласуваме, конечно! :)

Кога се регистрирате за прв
пат на новата веб-продавница, внесете го вашиот единствен број на Програмата за
лојалност во полето предвидено за тоа. Веќе го имате наведениот број доколку
сте купувале во нашите продавници (неколку прашања над ова можете да дознаете
како да го добиете тој број).

 

Откако ќе го внесете бројот
на вашата програма за лојалност, подготвени сте да собирате поени и да ја користите Програмата за лојалност во продавницата во City Mall и преку веб продавницата.

Кога купувате во продавницата
во City Mall, на каса, кај советникот за убавина, покажете го вашиот QR код, кој можете да го најдете на веб-продавницата во делот „Мој профил - програма за лојалност“. Скенирајте го и собирајте поени веднаш! :)